Jak nakupovat?
Výběr výrobku
Výběr zboží je možný několika způsoby. Lze ho provést pomocí levého menu Sortiment. Výrobek si také můžete vybrat mezi akcemi na pravé straně. Dále lze využít fulltextové vyhledávání umístěné vpravo nahoře. Při procházení sortimentem je v horní části stránky umístěn navigační řádek, sdělující ve které sekci se právě nacházíte. Pomocí tohoto řádku je možné se vracet na vyšší úrovně v sortimentu a nořit se do kategorií nižších.
Vložení do košíku
Kliknutím na obrázek/detail položky se vám zobrazí detailní informace a zde pak stisknutím tlačítka „Do do košíku“ je zboží přidáno do objednávky. V této chvíli ještě není objednání závazné a lze jej kdykoliv v košíku zrušit stisknutím „vyjmout“ u příslušného výrobku. Chcete-li vložit více kusů jednoho zboží, napište tento počet do kolonky před ikonu košíku pod obrázkem výrobku. Toto množství můžete také kdykoliv změnit ve vašem košíku. Do svého košíku se kdykoliv dostanete stisknutím ikonky v pravém sloupci nahoře.
Dokončení nákupu a odeslání objednávky
Máte-li vybráno veškeré zboží, které chcete nakoupit, stiskněte ikonu košíku v pravé části. Zde si ještě můžete zkontrolovat a upravit váš nákup a pokud je vše v pořádku, stiskněte tlačítko „Do pokladny“. Vyplňte požadované osobní údaje a fakturační adresu. Poté stiskněte tlačítko „Zkontrolovat“ kde si můžete ověřit a zkontrolovat všechny zadané udaje včetně zboží, které jste si vybrali. Následně stiskněte tlačítko „Odeslat“.
Potvrzení objednávky
V případě, že byla objednávka úspěšně odeslána, zobrazí se její potvrzení a současně vám bude během několika minut odeslán email s kompletním zněním objednávky. Objednané zboží je vždy expedováno najednou, tzn. pro zboží z jedné objednávky platí vždy nejvyšší expediční doba. Faktura vám bude zaslána se zbožím.
Povinnosti prodávajícího
- Prodávající se zavazuje vyřídit závaznou objednávku a odeslat objednané zboží v co možná nejbližší době. Pokud prodávající nebude moci expedovat zboží (z důvodu vyprodání zásob a podobně?), uvědomí zákazníka, nejpozději do 2 pracovních dnů od přijetí závazné objednávky, o situaci a nabídne mu náhradní řešení.
- Prodávající se zavazuje vystavit ke každé objednávce daňový doklad a dodací list a předat je zákazníkovi.
- Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud zákazník opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
- Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným (z důvodu vyprodání zboží a podobně), nedohodne-li se se zákazníkem na novém plnění.
- Prodávající je povinen přijmout elektronicky objednané zboží zpět ve lhůtě 14 dnů od jeho doručení a to i bez udání důvodu. Zboží musí být v nepoškozeném originálním obalu a nepoškozené, v ideálním případě originálně zabaleno.
Povinnosti kupujícího
- Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.
- Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S konečnou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením. V případě změny v objednávce (ať již z kterékoli strany a z jakéhokoli důvodu) je nutné souhlas zákazníka potvrdit z Emailové adresy uvedené v objednávce jako kontaktní.
- Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, po zaplacení kupní ceny a po jeho převzetí.
Bezpečnostní ujednání
Provozovatel internetového obchodu Yashica s.r.o. prohlašuje a zavazuje se, že vaše osobní údaje budou využity výhradně za účelem realizace objednaných služeb (dodání zboží) a slouží také pro provedení nezbytných účetních operací, vyhotovení daňového dokladu nebo identifikaci vaší platby učiněnou bankovním převodem. Pokud si nebudete přát dostávat občasné akční nabídky, můžete toto odmítnou v registračním formuláři. S každou doručenou zprávou můžete tento souhlas také kdykoli odvolat.